Abonnement

Hvordan fungerer abonnement hos Musti?

Ønsker du å få ditt hundefôr, kattemat, kattesand eller annet hjem på en rask og enkel måte? Gjør det enkelt ved å starte et abonnement. Du velger selv hvor ofte du ønsker å motta dine varer fra oss. 

På denne måten starter du et abonnement:

  1. Hos Musti kan du abonnere på dyrfôr, dyregodteri, kattesand, apoteksvarer og hundeposer. Velg produktet du ønsker å abonnere på, klikk deretter på fanen Abonnement og velg de enkelte produkter som ditt abonnement skal inneholde, sammen med størrelse, volum etc. Velg så tidsintervall (dvs. hvor ofte du ønsker leveranser) for ditt abonnement. Klikk på knappen Legg abonnementet i handlekurven. Du kan velge å abonnere på flere produkter på samme måte.
  2. Når du har lagt produktene du ønsker å abonnere på i handlekurven klikker du deretter på symbolet for handlekurven, finnes i høyre hjørne, og så klikker du på knappen Til kassen.
  3. Kontroller at handlekurvens innhold stemmer. Du kan enkelt gjøre endringer dersom du ønsker å endre antallet eller ta bort noe fra din bestilling.
  4. Fyll i din e-post og postnummer for å motta din bestillingsbekreftelse og for å se hvilke leveringsmetoder som finnes der du bor.
  5. Velg den leveringsmetoden som passer deg. Leveringsmetoden som du velger kommer til å være leveringsmetoden som dine kommende abonnementsvarer kommer til å bli levert med.
  6. Fyll i de opplysningene som mangler for at du skal kunne gjennomføre
    ditt kjøp.
  7. Velg den betalingsmetoden som passer deg best, du kan velge å betale ditt abonnement med faktura, Klarna Direkte eller kortbetaling.
  8. Kontroller at alle dine opplysninger stemmer og klikk på Fullfør kjøp.
  9. Takk for din bestilling! Bestillingen er nå lagt, og du kommer til å motta en bestillingsbekreftelse via epost. Det er en bekreftelse på at din bestilling er mottatt og at du har valgt å abonnere. Når bestillingen sendes fra vårt lager får du en mail via epost med en lenk der du kan spore din bestilling. Har du valgt hjemlevering, så får du en SMS hvor du kan spore din bestilling.
  10. Ved neste levering kommer du til å få en mail et par dager før som forteller deg at ditt abonnement er på vei. Du kan alltid avslutte ditt abonnement uten ekstra kostnad 7 dager før varene sendes fra oss. Du kan enkelt avslutte ditt abonnement under Mine abonnementer.

Betalingsmåte

Når du legger den din første abonnementsbestilling hos Musti, så kan du velge om du ønsker å betale med kort, Klarna Direkt eller faktura i Klarna Checkout. Om du har valgt å betale med kort, og om det ved en kommende utsendelse ikke går å gjennomføre kjøpet, så kommer ditt abonnement til å bli avsluttet. Vennligst kontakt vår kundeservice på kundeservice@musti.no for å gjenoppta ditt abonnement. 

Leveringsmetoder

Ditt abonnement kommer til å bli sendt med den leveringsmetoden som du har valgt. Hvis din bestilling er på under 1000kr, så tilkommer det en fraktavgift på valgte leveringsmetode.

Pris på dine abonneringsvarer

Den prisen som du betaler for dine abonnementsvarer kan endres under abonneringstiden. Musti forbeholder seg retten til å endre prisen uten varsel. Den prisen som dine abonneringsvarer koster på Musti.no ved leveringsaviseringen er den prisen som du kommer til å debiteres for. Du kommer til å få en bestillingsbekreftelse der den aktuelle prisen presenteres når dine varer sendes fra oss. Prisene følger våre kampanjer, så om din abonneringsvare inngår i en kampanje, så er det den kampanjeprisen du kommer til å debiteres for. Du som abonnerer har alltid 14 dagers angrerett om du ved et tilfelle ikke vil betale den nye prisen.

Gjøre endringer i ditt abonnement

Vil du pause eller avslutte ditt abonnement, kan du enkelt gjøre det under Min abonnementer. Gjør du endringer under Mine abonnementer så skjer disse endringene direkte i vårt system og du risikerer ikke en forlenget håndteringstid, som skjer om du kontakter vår kundeservice. Under Mine abonnementer får du et overblikk over dine abonnementer, og du kan enkelt se når din neste abonnementslevering kommer til å forlate vårt lager. Under Mine abonnementer kan du gjøre følgende endringer:

  • Pause/starte ditt abonnement.
  • Endre hyppighet på ditt abonnement
  • Avslutte ditt abonnement.

Du kan også svare på mailen «Din bestilling kommer snart til å bli sendt fra vårt lager», for å gjøre endringer i ditt abonnement. Merk at dette alternativet gir en lengre håndteringstid. Dine endringer i et abonnement bekreftes gjennom en bekreftelsesemail. Alle endringer i abonnementet må gjøres 7 dager før abonnementsvarene skal sendes fra vårt lager. Om endringene kommer til oss for sent, men du allikevel ønsker å gjennomføre dine endringer, så kan du alltid dra nytte av din angrerett.