Abonnementsvilkår

 

Hvordan fungerer abonnement hos Musti?

Ønsker du å få hundefôr, kattemat, kattesand eller andre favoritter hjem på en rask og enkel måte? Start et abonnement for en enklere hverdag. Du velger selv hvor ofte du ønsker å motta dine varer fra oss. 

 

Slik starter du et abonnement: 

Hos Musti kan du abonnere på fôr, godbiter, kattesand, helseprodukter og hundeposer. Skal du abonnere på et produkt må du være Venn av Musti. Det er helt gratis, og kommer med mange flotte fordeler. Bli Venn av Musti i dag!

  1. Finn produktet du ønsker å abonnere på på musti.no
  2. Klikk på Abonnere og velg hyppighet for ditt abonnement, og antall du ønsker å abonnere på. Klikk på “Legg abonnement i handlekurven”.
  3. Du kan fortsette å handle som vanlig eller velge å abonnere på flere produkter ved å gjenta steg 1-2, og velge samme leveringsintervall på produktet.
  4. Gå til kassen øverst i høyre hjørne. Sjekk at innholdet i handlekurven er korrekt. Du kan enkelt gjøre endringer i kassen om du ønsker å justere eller fjerne produkter fra bestillingen.
  5. Logg inn på din kundekonto om du er Venn av Musti.
  6. Velg levering- og betalingsmetode. Dine følgende abonnementer har automatiskt samme leverings- og betalingsmetode som du velger her, og du får alltid fri frakt på ordre over 500 kr. 
  7. Sjekk at alle opplysninger stemmer og klikk på Fullfør kjøp.
  8. Du kan lett endre på abonnementet ditt på Min side, under ”Mine abonnementer” eller via e-posten du får før hver levering.

Når ordren din er registrert vil du motta en e-post med bekreftelse på at din ordre er mottatt. Når varene sendes fra vårt lager får du en e-post med sporingslink. Har du valgt hjemlevering får du en SMS hvor du kan spore din bestilling.

Ved neste abonnements-levering får du en e-post noen dager i forveien med info om at dine varer er pakket og på vei. Du kan når som helst endre, pause eller avslutte abonnementet uten ekstra kostnad. Endringer må være gjort senest dagen før innleveringsdatoen du finner under Mine abonnementer.

 

Betalingsmetoder

Når du gjør din første abonnements-bestilling hos Musti kan du velge om du ønsker å betale med kort, Klarna Direkt eller faktura i Klarna Checkout. Om du har valgt å betale med kort, og det ved en anledning ikke går å gjennomføre kjøpet, kommer abonnementet til å avsluttes. Vennligst kontakt kundeservice@musti.no for å gjenoppta ditt abonnement. 

Fakturering skjer alltid på samme dag som når abonnementsordre sendes fra vårt lager. Sendedato ser du på Min Side under ”Mine abonnementer”.

 

Leveringsmetoder

Varene dine sendes automatisk med leveringsmetoden du valgte til første bestilling. Du kan endre leveringsmetode under ”Mine abonnementer”. Du kan velge mellom alle våre leveringsmetoder, men ikke Click&Collect (butikklevering). NB: ulike fraktselskaper kan ha egne vekt- og størrelsesbegrensninger.

Vi streber etter å alltid ha dine produkter på lager ved leveringsdato. Om ett eller flere av dine produkter ikke er på lager ved utsendelsesdato blir du kontaktet av kundeservice for å finne en løsning på situasjonen.

 

Pris på dine abonnementsvarer

Prisen du betaler for dine abonnementsvarer kan endres under perioden du abonnerer. Musti forbeholder seg retten til å endre prisen uten varsel. Prisen dine varer koster på musti.no ved levering er prisen som du blir belastet for. Du får en ordrebekreftelse med den aktuelle prisen når varene sendes fra oss. Prisene følger våre kampanjer, så om dine abonnementsvarer inngår i en aktuell kampanje når din levering sendes fra lager får du kampanjepris på varene. Som abonnent får du dessuten alltid 5% av ordinærpris for dine abonnementsvarer. Du som abonnent har alltid 14 dagers angrerett om det skulle være at du, ved et tilfelle, ikke ønsker å betale den nye prisen. Du kan lese mer om angrerett her.

 

Engangsprodukter i abonnementer

Det er mulig å legge til engangsprodukter med din neste levering av ditt abonnement. Muligheten til å legge til produkter åpnes alltid fire dager før produktene sendes fra lager, og du får en påminnelse på e-post samme dag. Trykk ”Kjøp en gang sammen med neste abonnementsordre” knappen på produktsiden til produktet du ønsker å kjøpe. Du må være Venn av Musti og innlogget for å kunne gjøre slike tillegg.

Slike engangsprodukter faktureres sammen med dine abonnementsprodukter. Med pris og angrerett gjelder samme vilkår som ved abonnementsprodukter.

 

Gjøre endringer i abonnement

Alle forandringer ved ditt abonnement gjør du enkelt på Min Side under ”Mine abonnementer”. Alternativt kan du gjøre endringer fra linken du får på e-post. Gjør du endringer på Mine Sider skjer endringene umiddelbart i vårt system. Om du kontakter vår kundeservice riskerer du en lengre behandlingstid. På Min Side får du et tydlig overblikk over dine abonnementer og du kan enkelt se når din neste sending forlater lageret. På Mine Sider kan du gjøre følgende endringer:

  • Pause/gjenoppta ditt abonnement
  • Endre leveringsdato på neste levering
  • Endre leveringsadresse og leveringsmetode
  • Endre hyppighet på abonnementet
  • Avslutte ditt abonnement

Du kan også kontakte kundeservice for å gjøre endringer i ditt abonnement, men det kan gi lengre behandlingstid. Endringer må være gjort senest dagen før varene sendes fra lager for at det skal gjelde den kommende leveringen. Om endringene kommer for sent kan du alltid benytte deg av angreretten