Kampanjer
Kategorier
Tips
Kampanjer
Kategorier
Tips
Kategorier
Behandlinger
Kloklipp
Hund
Katt
Andre aktuelle kampanjer
Ønsker du å få ditt hundefôr, kattemat, kattesand eller andre favoritter hjem på en rask og enkel måte? Gjør det enkelt ved å starte et abonnement. Du velger selv hvor ofte du ønsker å motta dine varer fra oss.
På denne måten starter du et abonnement:
Når du legger den din første abonnementsbestilling hos Musti, så kan du velge om du ønsker å betale med kort, Klarna Direkt eller faktura i Klarna Checkout. Om du har valgt å betale med kort, og om det ved en kommende utsendelse ikke går å gjennomføre kjøpet, så kommer ditt abonnement til å bli avsluttet. Vennligst kontakt vår kundeservice på kundeservice@musti.no for å gjenoppta ditt abonnement.
Dine abonnement kommer til å bli sendt med den leveringsmetoden som du har valgt for ditt abonnement. Du kan velge mellom levering til nærmeste postkontor eller som hjemlevering. Hvis din bestilling er på under 500kr, så tilkommer det en fraktavgift på valgte leveringsmetode.
Den prisen som du betaler for dine abonnementsvarer kan endres under abonneringstiden, og derfor forbeholder seg Musti retten til å endre prisen uten varsel. Du kommer til å få en bestillingsbekreftelse der den aktuelle prisen presenteres når dine varer sendes fra oss. Du som abonnerer har alltid 14 dagers angrerett om du ved et tilfelle ikke vil betale den nye prisen.
Vil du pause eller avslutte ditt abonnement, kan du enkelt gjøre det under Min abonnementer. Gjør du endringer under Mine abonnementer så skjer disse endringene direkte i vårt system og du risikerer ikke en forlenget håndteringstid, som skjer om du kontakter vår kundeservice. Under Mine abonnementer får du et overblikk over dine abonnementer, og du kan enkelt se når din neste abonnementslevering kommer til å forlate vårt lager. Under Mine abonnementer kan du gjøre følgende endringer:
Du kan også svare på mailen «Din bestilling kommer snart til å bli sendt fra vårt lager», for å gjøre endringer i ditt abonnement. Merk at dette alternativet gir en lengre håndteringstid. Dine endringer i et abonnement bekreftes gjennom en bekreftelsesemail. Alle endringer i abonnementet må gjøres 7 dager før abonnementsvarene skal sendes fra vårt lager. Om endringene kommer til oss for sent, men du allikevel ønsker å gjennomføre dine endringer, så kan du alltid dra nytte av din angrerett.