Betaling og leveranse

Betaling

Priser
Prisene som er oppgitt er i norske kroner og vises både eksklusiv og inklusiv mva. Avgifter for frakt tillegges på total kjøpesum under kr 500,-. Det er fri frakt ved ordre over kr 500,-. Den totale prisen inkludert fraktgebyr er oppgitt på ordren. Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK).

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

Betalingsmetoder
Musti.no tilbyr betaling via Klarna. Betalingstjenester du kan velge mellom er faktura, delbetaling og kortbetaling.

Faktura
Musti Norge tilbyr faktura betalingstjeneste i samarbeid med Klarna. Betalingsfristen er 14 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostnader om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. Fakturaen sendes elektronisk til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Ved bestilling av faktura, gjennomføres en kredittsjekk, og et gjenpartsbrev vil da bli tilsendt kunden. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistret i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

Delbetaling
som fast beløp eller full fleksibilitet. Fast beløp fordelt på 6-24 måneder, eller fleksibel delbetaling via konto.
Hvis betaling uteblir, legges det til en påminnelsesavgift kr 60,- og en forsinkelsesrente på 8,50%.

Kortbetaling
Når du handler med bruk av kort hos musti.no blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsninger for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Ved bestilling oppgis kortnummer, utløpsdato og CVC-kode (tresifret tall i signaturfeltet på baksiden av kortet).

Klarna telefonsupport: 21018991, åpent mellom 0800-1700 på hverdager.
Mer informasjon om Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

Tilbakebetaling
Musti Norge refundere pengene innen 30 dager etter at avtale om tilbakebetaling ble inngått.

Leveranse

Du kan velge mellom flere ulike leveransemetoder på musti.no. Vi sender alle våre bestillinger via Bring og vi leverer varer over hele Norge. Vi sender våre bestillinger innen 48 timer (hverdager) og leveringstid er 3-6 virkedager fra mottatt ordre.

Hjemlevering uten signatur, dagtid
Pakken leveres til avtalt adresse mellom kl 08-16 på hverdager. Velger du dette alternativet kommer et fraktgebyr kr 89,-

Hjemlevering med signatur, dagtid
Pakken leveres til avtalt adresse mellom kl 08-16 på hverdager. Velger du dette alternativet kommer et fraktgebyr kr 89,-

Hjemlevering med signatur, kveldstid
Pakken leveres rett hjem på døren mellom kl 17-21 på hverdager. Raskt og problemfritt. Merk at når du velger dette frakt alternativet kommer et tillegg på kr 129,-

Postpakke
Din pakke blir sendt til ditt nærmeste postutleveringssted. Du mottar tekstmelding når pakken ankommer. Gyldig ID er nødvendig. Gratis frakt for kjøp over kr 500,-. Ved dette leveranse alternativet gjelder en grense på 35 kg. For uavhentede pakker fakturerer vi et gebyr på kr 200,-. For kjøp under kr 500,- tilkommer et fraktgebyr på kr 59,-

Hente i butikk
Bestill varene i nettbutikken og velg selv i hvilken av våre butikker du ønsker å hente varene i. Leveringstiden er 3-6 dager og du betaler med Klarna Checkout (Klarna fakturabetaling, delbetaling og kortbetaling) når du gjør bestillingen. For kjøp under kr 500,- tilkommer et fraktgebyr på kr 39,-. Du mottar en tekstmelding når varene er ankommet din valgte Musti-butikk, og de må hentes i løpet av 14 dager. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.

Reservere på nett og hent i butikk innen to timer
Reservere et eller flere produkter i nettbutikken, velg deretter hvilken Musti-butikk du ønsker å hente i. Du får en tekstmelding innen to timer med beskjed om at ordren din er klar for henting i din valgte butikk. Om noen av varene er utsolgt eller mangler på lager får du info om dette i tekstmeldingen. Vi reserverer varene dine i butikk frem til stengetid arbeidsdagen etter du har lagt inn reservasjonen. Orderen blir slettet om den ikke hentes innen dette tidsrommet. Du betaler i butikken når du henter varene. Denne leveransemetoden er kostnadsfri. Varene dine er klar for henting innen en time etter reservering. En reservert ordre er ikke fullført før den er betalt i butikk. Vi reserverer oss for lagerforandringer og eventuelle saldofeil. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.

Transportskade
Har du mottatt en skadet forsendelse må dette rapporteres til transportør snarest. Og i tillegg direkte til Musti Norge kundeservice.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager mellom 10-16)

Defekt eller mangel på vare
Har du mottatt et defekt produkt/vare skal dette rapporteres direkte til Musti Norge kundeservice. Dersom dette foreligger, må det innen rimelig tid gis skriftelig melding om denne mangelen. Musti anser 14 dager for innen rimelig tid.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager mellom 10-16)