Betaling og leveranse

Betaling

Priser

Prisene som er oppgitt er i norske kroner og vises både eksklusiv og inklusiv mva. Avgifter for frakt tillegges på total kjøpesum under 500,-. Det er fri frakt ved ordre over 500,-. Den totale prisen inkludert fraktgebyr er oppgitt på ordren. Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK).

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

Betalingsmetoder

Musti.no tilbyr betaling via Klarna. Betalingstjenester du kan velge mellom er faktura, delbetaling og kortbetaling.

 

Faktura

Musti Norge tilbyr faktura betalingstjeneste i samarbeid med Klarna. Betalingsfristen er 30 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostnader om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. Fakturaen sendes elektronisk til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Ved bestilling av faktura, gjennomføres en kredittsjekk, og et gjenpartsbrev vil da bli tilsendt kunden. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistret i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

 

Delbetaling

Som fast beløp eller full fleksibilitet. Fast beløp fordelt på 6-24 måneder, eller fleksibel delbetaling via konto.
Hvis betaling uteblir, legges det til en påminnelsesavgift 60,- og en forsinkelsesrente på 8,50%.

 

Kortbetaling

Når du handler med bruk av kort hos musti.no blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsninger for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Ved bestilling oppgis kortnummer, utløpsdato og CVC-kode (tresifret tall i signaturfeltet på baksiden av kortet).

Klarna telefonsupport: 21018991, åpent mellom 08:00-17:00 på hverdager.
Mer informasjon om Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

 

Tilbakebetaling

Musti Norge refundere pengene innen 30 dager etter at avtale om tilbakebetaling ble inngått.

 

Levering

Du kan velge mellom flere ulike leveransemetoder på musti.no. Vi sender alle våre bestillinger via Bring og vi leverer varer over hele Norge. Vi sender våre bestillinger innen 48 timer (hverdager) og leveringstid er 3-6 virkedager fra mottatt ordre.

 

Hjemlevering uten signatur, dagtid

Pakken leveres til avtalt adresse mellom kl. 08:00-16:00 på hverdager. Velger du dette alternativet kommer et fraktgebyr 89,-
Vær oppmerksom på at når du velger fraktmetoden Hjemlevering uten signatur dagtid, så godtar du at du ikke signerer når pakken mottas. Når sjåføren legger igjen pakken utenfor døren din er pakken under ditt ansvar.

 

Hjemlevering med signatur, dagtid

Pakken leveres til avtalt adresse mellom kl 08:00-16:00 på hverdager. Velger du dette alternativet kommer et fraktgebyr på 89 kr.

 

Hjemlevering med signatur, kveldstid

Pakken leveres rett hjem på døren mellom kl 17-21 på hverdager. Raskt og problemfritt. Merk at når du velger dette frakt alternativet kommer et tillegg på 129 kr.

 

Postpakke

Din pakke blir sendt til ditt nærmeste postutleveringssted. Du mottar tekstmelding når pakken ankommer. Gyldig ID er nødvendig. Gratis frakt for kjøp over 500,-. Ved dette leveranse alternativet gjelder en grense på 35 kg. For uavhentede pakker fakturerer vi et gebyr på 200,- For kjøp under 500,- tilkommer et fraktgebyr på 59 kr.

 

Hente i butikk

Bestill varene i nettbutikken og velg selv i hvilken av våre butikker du ønsker å hente varene i. Leveringstiden er 3-6 dager og du betaler med Klarna Checkout (Klarna fakturabetaling, delbetaling og kortbetaling) når du gjør bestillingen. For kjøp under 500,- tilkommer et fraktgebyr på 39,-. Du mottar en tekstmelding når varene er ankommet din valgte Musti-butikk, og de må hentes i løpet av 14 dager. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.

 

Reservere på nett og hent i butikk innen to timer

Reservere et eller flere produkter i nettbutikken, velg deretter hvilken Musti-butikk du ønsker å hente i. Du får en tekstmelding innen to timer med beskjed om at ordren din er klar for henting i din valgte butikk. Om noen av varene er utsolgt eller mangler på lager får du info om dette i tekstmeldingen. Vi reserverer varene dine i butikk frem til stengetid arbeidsdagen etter du har lagt inn reservasjonen. Orderen blir slettet om den ikke hentes innen dette tidsrommet. Du betaler i butikken når du henter varene. Denne leveransemetoden er kostnadsfri. Varene dine er klar for henting innen en time etter reservering. En reservert ordre er ikke fullført før den er betalt i butikk. Vi reserverer oss for lagerforandringer og eventuelle saldofeil. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.

 

Transportskade

Har du mottatt en skadet forsendelse må dette rapporteres til transportør snarest. Og i tillegg direkte til Musti Norge kundeservice.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager: 10:00-17:00)

 

Defekt eller mangel på vare

Har du mottatt en defekt vare skal dette rapporteres direkte til Musti Norge kundeservice. Dersom dette foreligger, må det innen rimelig tid gis skriftelig melding om denne mangelen. Musti anser 14 dager for innen rimelig tid.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager 10:00-17:00)